CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Monday, March 2, 2009

its been a long time

erm donno how to start write,its too many story i want to share in this "silent diary".

diam tak diam sudah 1 bulan aku keje kt PPUM.huh so selama sebulan ni boleh dikire bape kali aku leh cek email,surf facebook,friendster...sedih woo blog jauh sekali la nk updated kan...

3 feb 2009 bermula lah LAKARAN SEJARAH baru dlm hidup aku....aku report duty di ting 14 menara utama PPUM Pj.direct 2 da point aku nye department br PTj Sumber Kewangan Unit Elektif & discaj ting 2 menara utama...rutin harian aku skang ni wake up so early 6 am every day without fail :) [ masa duk keje nuinfra aku bangun 7.45 ] b4 6.30 aku dah stat enjin keta .aku perasan la if aku gerak dr umah betul2 6.30 kompem jln genting klang tu jem .kalau rezeki baik b4 pukul 7 aku dah masuk lebuhraya mahameru..7.15 dh nampak PPUM.tgg Q nk msk parking ke ppum je berejam..staff ke xstaff ke sama je ..mn de keistimewaan pn..menyampah ...Tgg Q la..part aku paling2 benci ...

if kat kaunter plak, part paling aku xsuke bile aku tgh kire bil patient or relative berdiri tgk aku ..seram sey...lg satu ms buat balancing nk anta duit kt unit hasil..huhu berdebar gile takut duit xcukup....tu la rutin harian aku skang ni..enjoy keje sng je tp kdg2 je presure...patient ni mcm2 "drama" kite leh tgk dpn mata...

kalau psl kelas aku lak ..huhu best la...bile samp je puncak perdana hilang semua penat..mcm2 kerenah "adik2"yg kt sn tu..dh mcm kak long lak..semua menda diorg nk share ngan kite..so layan je la.nnt aku bg tgk muke adik2 kesayangan aku tu

** an evening at PD [its more look like GAZ&**





*** pic after dinner @ PD ****





** b4 return to Puncak perdana { tiru mcm iwan & adli } **

dengan diorang ni kalau 24 jam jumpe pun still ada je menda nk diceritakan..lately ak u rs makin closed n makin bleh adapted diorg semua jd apart of my routine life..kalau xjumpe sehari mau xcomplete...mungkin aku ni mcm akak diorg tu yg kdg2 xsempat nk tarik nafas diorg dh panggil..huhu gile but i love them so much !!!

this week jadual hidup aku semakin packla nampaknye...shift rooster pn dh stat kamis ni..alamat nye kena la ponteng "sek" tp xpe adikku2 ramai bleh tlg photostat kan nota..skang ni aku sedang berusaha keras untuk beli i notebook..leceh kalau xde..abis semua connection xde hehe :)

bile dh sebulan ni...rindu amat le pd kawan2 n "jiwa " aku yg tertinggal kt NCSB ..almost 7 year aku menghabiskan hidup n "zaman kedewasaan"kt sn...tp hidup perlu diteruskan..kejayaan & kebahagian perlu di raih huhu .tp NCSB ttp dlm hati......

erm tgk la bile dpt chance lg ...aku akan updated lg key...till we meet nest time adios !!!

No comments: