CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Tuesday, September 1, 2009

a lot thing happend lately :)

memula aku nk story psl sem 2 aku ni ..huhu suck + horrible je rs...msk je sem br aku start demam 1 week ..then kena lak pi exam jpa kt mn tu huhu kt smk seri semantan mentakab..aku mn la pnh samp sn..tp aku redah je...samp la jugak alhamdulillah ..
tu dh ok ...erm asement dh stat menimbun2 ..tp yg bestnye satu pn aku xtau nk stat camne buat nye adoi ai pening pala pk...nk kena tgk cth dulu kot ape menda nk selit parah la camne..nest week dh nk submit..huhu esok aku nk try la..sementara aku cuti xkeje ni..

ni satu kes lg psl adik aku..camne la..ada bangsat mencuri ..alih2 letak wallet yg kn curik tu dlm beg die kalau curik beratus xpe pulak ni rm10 ...sian je die...dah le minggu tu die blk kg ngan aku demam lg...hampes la ...ingt xde ape2 after 3 week br td br die berani cter ngan aku n emy padahal tiap2 minggu die blk...sian kan...tkt ktorg mrh padahal bkn nye kitorg xkenal die...dh 18 thn pn die idup..mn la pnh adik yg 1 tu wat jahat alih2 ni kena tuduh mencuri ..mmg xleh trima akal kan..sengal je..kalu la aku ngan emy leh pi ilp bgtau adik aku tu camne...kena khianat ngan org ..kan bagus..die blk ilp pun td mcm rs die xbest je..sian woo...

td die kasik ktorg bc surat amaran dr ilp tu ..maybe esok kot kn panggil lg..dh le dh kena kaunselingkan...kire bleh trima lagi ..tp kalau samp kena merayu tu dgn bkn sbb die buat slh ya allah xtau le camne tu...kesian sedih tul td pas anta die..aku dpt rs die tertekan b4 cter ngan ktorg ..tp pas die cter samp die kt lega dpt bgtau kitorang...

erm ntah la..hidup ni kadang2 xadil kan..tp itulah yg harus kte bayr utk berjaya dan bahagia dlm hidup..aku doakan xde ape2 la jd kt adik aku esok...amin..

No comments: