CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Monday, January 3, 2011

andai itu takdir kita !

kita selalu n sering sj terlupa..bersedih terlalu lama dengan perkara-perkara remeh ..selalu meratapi menda2 yang tak perlu ..pada aku menangis itu melegakan ...sgt melegakan..

walaupn bile dipikirkan mmg la membazir airmata je pn ..tp sekurang2 nya hati yang sakit lega...
for the time being tgk "semua" menda berkaitan pn bole rs nk marah ..sekarang nye emosi ni nk bukak "facebook" pun da mls tkt ternampak updated ke kat wall ke dgn home fb aku skali aku xmaw tgk teruk betul penangan nye... nnt jd sengal lg..

semlm beria2 aku merusuh sedih konon2nya..slumber "pencetus stress" sy bergumbira dgn sahabatnya...kan ke rugi tu ..pnt je kan..pencetus stress tu xrasa apa2 pn ..haish sgt tidak adil so mulai saat ini perlu hidup tanpa pencetus stress (kan damaikan xde pencetus stress pelik kan aku suke pulak ade pencetus stress hahah bongok !! )

di akhirnya terpikir dia tidak salah mungkin masa,keadaan sekeliling yang tidak mengizinkan "pertalian antara kami" terus berlaku...biarlah berhenti disini buat sementara waktu ..itu yang ku harapkan..moga segala kekeruhan,kesenyapan kebisuan kamu akn turut berlalu bersama waktu...

p/s aku ttp akan terus mengira waktu membilang hari menunggu kamu untuk tersenyum,ketawa lagi kepada diri aku :)

1 comment:

Emy Tak Kecik said...

hai iewa,
jiwa kacau ke?skang dah ok...arap2 dah ok la ye...

kite ada kalo nak ilang sedih hehe

update la blog selalu okey :)