CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Saturday, December 31, 2011

3word2011 - pain + Fantastic + Awesome

salam semua syukur ke hadrat allah aku ttp masih mampu meneruskan hidup walaupn jatuh bangun ttp ada .tp masih mampu tersenyum,masih mampu mengorak langkah ..TERIMA KASIH TUHAN diatas rahmatmu ini


#gedik disitu letak pix sendiri dulu bukti ku masih mampu tersenyum diatas segala kepayah pahit getir sepanjang tahun 2011.padahal kalau di ikut kan awl thn 2011 airmata byk gugur kerana #pencetus Stress yang mendamaikan itu ..tp tuhan beri aku kesedaran yang baik itu dari ALLAH s.wt yg tidak baik itu mungkin bukan tercipta untukku ...so lepaskan dgn rela walaupn pada mulanye fuh sedih bingit rs hati mcm rabak balik but now aku redha dia bkn untuk ku ...

my one and only FAMILY :

kita mulakan dengan kisah haFAMILY terchenta tanpa mereka siapa lah aku .susah senang suka duka mereka ttp bersamaku walaupn seburuk sejahat mana pn aku buat mereka ttp disisi ttp memberi senyuman ttp memelukku ttp menenangkan hati ..

membuai rasa terima kasih semua sampai hujung nyawa aku kan TETAP KASIHKAN KAMU SEMUA SEPENUH JIWA tanpa ragu insyaallah ..moga allah lebih merahmati kite semua ..

6 julai 2011 kami diberi dugaan yang maha berat bila PAKTAM pergi mengadap ilahi di hospital segamat johor dan paling2 ku terkilan sepanjang atam sakit xpernah jenguk atam, xpernah msg die xpernah kol die ! ya allah ampun kan dosa along atam ,maaf kan segalanya ampun kan along ..halalkan semua nya ..

biasanya updated psl atam emy adik no2 aku akan cerita ..aduhai lelah rasa hati ..paktam mmg terbaek pakcik yg paling cool paling2 rapat dengan aku ..now atam dah tak da ku tetap terasa pemergian mu. mudah2an allah menempatkan kamu ditempat yg sepatutnya syurga nan abadi ..


merekalah yang akan mewarnai hidup aku tak kira siang tak kira malam tak kira petir xkira hujan ..moga allah merahmati kite sekeluarga .. lets all the pix story n describe it :)



my man in famuly without paksu now next coming year without PAKTAM omg i miss u atam


with acik tanpa dia aku pincang !!


we @ Beras Basah Langkawi on 25th Dec 2011


[ my love : my sibling ]


acik + mak + nenek = me :)


my inspiration : how will i do without them

my hero : adik & boy makam mahsuri langkawi


my 2nd life PLK IS 221 batch Dec 2008

awl sem semua hepi2 almaklumla thn 2011 mencatat sejarah apabila kami bole cuti sem selama 4 bln fuyoh syiok wo then lps adilfitri masuk sem 6 sem baru semua malas aku terutamanya ..MALAS sungguh samp hujung sem mcm xdpt HDAYAH .

padahal aku yg TEGAR heheh tq korang ,tanpa korang pi kelas ptg2 mmg busan ..tq jgk tlg pass kan asement tlg updated aku.bgtau dateline semua heheh ..sem 7 maw berubah hahah boleh ke agaknye .ala angan2 kan FOC ape de hal bak kata en K POP #MarketingStrategy kn betul hikhik

geng propa ku


: after final sem 5 :


sem 6 : arkib site visit

sem3 - arab shoting

No comments: