CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thursday, July 24, 2008

part 6 - 17 mei 2008

hari ke 3 @ mekah ;
arini xde activiti sgt..
subuh mcm ari sebelumnya...3.10 am dh gerak ke masjidil haram...
arini diorg semua pi niat kat tanaaim for the first time..aku follow je...tap xbuat pn umrah wajib tu..teman kak shida blk hotel je..staff ncsb jer ,glamer je rasa...

staff NCSB n spouse
pintu kesukaan kami 62 { pintu UMRAH }

acctually blk subuh kekonon nk pahala lebih heeh skali azab je dpt..nk tolong ada 1 nenek tu nk turun tangga pi dining kan..alamak skali akak plak yg jatuh heheh bongok la..tp org xramai sgt time tu..lgpn bdk opis aku pn abg jai je ada..die pn xgelak...aku lak kelakar..die bleh tanye sakit ke tak je..hehe anak2 antu semua xsamp lagi dr masjid so kejadian buah nangka jatuh tu xde la ramai penonton..

zuhur mmg xde geng nk pi masjidil haram sbb diorg semua mmg dah ada kt sn lps umrah wajib tu......asar pn xlarat seh..kaki ku sgt sakit..urat seliuh bengkak ..kaki ni dh le second hand..nk kena tukar part kalau bleh beli kt kedai ..dh rugi 2 waktu kt masjidil haram...

magrib pi la kan..mcm ape jer..jln slow2 ok la..heheh tp diorg wat tawaf sunat lps magrib tu ..mls la nk joint..kaki xbleh blah ..aku rs kalau aku paksa2 pn...nk pahala sgt tp kesihatan aku xterjaga xguna gak...!! aku manfaat kan la 1 jam antara magrib ngan isyak tu utk mengaji sebanyak mungkin..aku pn xsangka aku setabah itu boleh mengaji dh lama bnrnya xbuat...baca yasin n solat hajat...byk la menda kite kt sini sgt susah nk buat..kalau buat pun mlm jumaat...jahil je rasakan...alhamdulillah abis perjalanan hidup di mekah utk arini...

No comments: