CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Friday, May 9, 2008

2 day b4 ;

erm dh 5 hari aku berulang dr tmn melati ke wangsa maju..dkt je rs....ntah ati pn ada sket senang...xde la susah ati nk tempuh2 jammed kan..

opis wangsa maju still mcm ari pertama kitorg dtg sini..yang berubah nya cume dh ada partition..yg lain2 still mcm aritu...eh lupe aircond tmpt aku mmg dh ada dr ari first day ..

smlm aku stat mengemas sket2 brg nk pi umrah..buku dh 2 pcs aku baca...xta u la camne nnt..ok kot..harap2 nya semua akn berjalan dgn lancar dan tenang...

rabu lps aku pi klinik amek ubat batuk,demam,selsema ,alahan dan ubat titis utk mata aku...xpakai pn lg..

esok dh sabtu...ahad ni acik,mak ,abah & pakcik dtg..kak cik pn dh abis final ahad ni terus blk sini...mlm tu plan nk blk salak terus..pg senin gerak dr salak je ,dkt sket kan...!

perjalanan maybe amek ms 6-8 jam sblm samp madinah...flight kalini xtransit riyadh,xtraqnsit jeddah direct je dr KLIA - madinah...

harap semua nya berjalan dgn tenang,lancar & selamat...dan semoga kesihatan kami semua akan ok sepanjang berada kt sn...pd kawan2 doakan kesejahteraan aku..moga selamat pergi dan selamat kembali...amin...

p/s duit xtukar lagi :D

No comments: