CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thursday, May 29, 2008

part I - a long journey to Saudi Arabia ;

12th Mei 2008

Lps subuh,bfast kt umah mak salak...pukul 9.30 am terus gerak pi KLIA yang hanya sekangkang kera dari umah mak 10 min .Aku rasa pagi tu aku l ayang paling awal sampai KLIA pagi tu.Boring tu xtau nk pi mana...

pg tu yg hantar aku pi KLIA mak,abah,kak cik , adik arip,acik & pakcik .


lps pukul 12 diorg semua dh bosan je tak tau nk buat ape..aku pn suruh diorg blk sbb nye diorg semua nk blk phg terus lps ni...sian la..aku plak nk check in pukul 12 tghari...flight pukul 2.50pm.tp pukul 4 baru terbang ...huhu lama kan tgg ..mmg hari yang panjang..naik2 flight tgk ada 1 screen appear perjalanan akan memakan masa 6 jam 50 min .Tp xtau la pulak akan transit kat RIYADH estimate 1 hour je..tp haha dkt 3 jam tau...ya allah sungguh la lama nk samp madinah...

finally 9.30 mlm waktu madinah selamat tiba .Tapi try la kira kalau waktu malaysia pukul berapa kitorg samp sana 2.30 am tau...mengantuk & penat xhenggat...perasaan waktu samp tu macam xpercaya dah jejak kaki kt madinah al munawarrah .Lps settle semua pi hotel lunch pada waktu madinah 12.00 tghmlm & waktu mesia pukul 5 am.pukul 2.30 sudah kena bangun untuk tunggu azan subuh dari masjid nabawi - 2.5 jam je tdo boleh ke tak ni...hehehe..

No comments: