CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Monday, March 31, 2008

13 hour sleping beauty

tag line " a tired weekend "

29th mac 2008
i woke up 6.30am to perform my solat subuh,then still continue my sleeping beauty hehe sedar2 dh pukul 10.00 pg terus bgn gosok gigi & kemas ape yg patut kan dapur...adoi lapo la plak kan...panaskan nasi goreng emy smlm ...suh die bangun n mandi kenkonon nk pi jln TAR
D.R.I.V.E my luvly car....mcm xcaya kan...alih2 buat muke xbersalah drive je la samp sn malas nk naik2 train awl2 lagi xde hal kot..jln pun xbape nk jammed lagi org KL mn ada bgn pg2 nk pi jln TAR mcm aku buat kan...

dlm kul 11.30 aku dh gerak ke jln TAR parking kereta dekat semua house ,dh samp sn bleh kan xjumpe plak kedai jubah yg aku pnh teman kak rina beli aritu ms die nk kawen ..haha aku xjumpe ke kedai tu dh pindah tmpt lain..errm xnk sakit ati aku assume je la kedai tu dh pindah..

pastu jumpe 1 kedai tu kecik je xde size & xde corak lak...salesgirl tu suh aku cr kan kedai2 dpn tu sogo tu ..ada 1 kedai tu makai chantek2 tp nauzubillah mahal seh rege die..1 helai cecah dkt rm150...aku pikir2 xpraktikal plak kan bkn aku nk pakai selalu pn...
so aku xbeli ...masuk lak kedai hari2 xde size plak..walaupun xmahal sgt..tgk jam dh dkt kul 1 xleh jd ni..rugi la minyak keta aku kalau xjumpa jubah arini..dh la gila tebiat drive samp tgh2 Kl tp xbeli ape2..

pk2 arhg pi je la kotaraya..tp nk parking keta chumel aku kt mana...aku redah je..alih namp parking dlm mydin sebelah kotaraya haha mmg ALLAH s.w.t nk tolong aku la..cr jubah la kat kedai menda ntah nm die..yg aku tau sm kedai kt The store sg buloh...boleh tahan la rege die aku cube 3 helai..kalau aku tgh masyuk aku sebat je tiga2 helai...aku beli 2 helai je 1 kaler itam semua..1 lg hitam biru ade bunge 2 kuntum..ahaks kelakar lak kalu dipikir2..
heheh..rm155.80 for 2 pcs...

blk tu federal xjammed pn ..singgah kat kelana jaya giant plak ntah emy nk beli ape ntah ..alih2 tgk jam dh kul 5 lebih lapo weh emy nk mkn kt bapak angkat lak ..huhu xlrt dh nk tgg...aku ajk je mkn kt situ...dh blk tu singgah lak pasar mlm...beli jagung ngan nasik mkn mlm...emy shared je ngan aku..ok la..tgk konsert AF mujur bdk ika gediks tu terkeluar..haha tdo kul 2.30am

30th mac 2008
aku bgn pagi lagi kul 6.30 perform my solat subuh...then mandi..kejutkan emy sbb die nk blk phg...pastu amek dila dkt komuter sg buloh 7.40 samp dekat dila pukul 8.00 am kak shida kol tanye dh dkt mn ckp kt kepong...erm samp awl lg kt wangsa maju br kul 8.10 terus bw dila pi tgk opis wangsa maju dkt wangs link..aku biasa la jln ingt2 lupe taram je la..blk dr situ pi umah kak shida cr blok C3 xjumpe hampeh betul..dh jumpe blok umah laks xtau..heheh nasib perasan tudung kak shida...8.30 pi desa pandan utk dgr ceramah umrah tu ..

wisma andalusia desa pandan
punya la ramai jemaah yg nk pi umrah ramai nye makcik2 la..dh berumur2 la..bersesak2..lenguh kaki..kebas2 hehe tp best la ustaz ape tu..ermm ustaz shukri kot nm die..so berilmu la sket aku psl umrah ni..heheh
kul 1.00 br abis pi umah kak shida dulu lepak jap..lunch kak shida masak ..kul 3 aku blk tp pi byr keta dulu kat wangsa link tu..
erm lega la kerata dh byr...kul 4 samp umah..lps tgk my girl kul 5 solat asar terus amek port tdo dlm bilik..haha kenkonon nk bgn kul 9 tgk abpbh 2007 sedar2 dh kul 10.30 arh baik tdo jer terus..
reminder bunyi dh pukul 12.00 ...solat isyak..mkn & gosok bj pastu tdo blk..samp 6.30am td..

conclusion nye :-
fuh gile nyer perfect tdo..ptt la org kt baik xmkn dr xcukup tdo...heheh best la aku puas ati arini bgn dgn rs lega & best...

i got a 13 hour perfect sleeping beauty .....

No comments: