CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Tuesday, March 18, 2008

currently mood { just feelin' so right }

mac 18th , 2008

8.15 am :-

touch jari pastu on pc ,duduk kt tmpt xsamp 10 min abg mie ajak turun bwh bfast ,erm aku pn pg2 nk up mood mmg cam gitu la dh dkt sebulan dh ni duk bfast ngan bdk2 ni kt mamak bwh .agaknya sbb lps2 ni dh xde dh kt sini kot..boring la duk atas xtau nk ckp per plak nnt...

9.00 am

penat lepak2 kt bawah mkn nasi goreng + kuey teow liat tu td pastu naik atas kak sue kt wan nk jumpe ..ntah la pehal...boring la ..degil mmt tu..malas aku nk amek port lg die nk keje ke tak die punya hal la...aku cotinue report mei 2007- ogos 2007 utk IT Lab kelantan print yg smlm aku dh siap compile dh pn...print & binding kan je lagi...

pastu wan tu ckpla psl last week ,dia kata aku marah die sbb xmsk opis..kan ke dolmat bin bailon tu ckp nk msk opis.then terus senyap siot btl...aku sound la die..kalau xbleh nk msk ckp la xyh aku nk set2 job kt die..bodoh giler.die kata la mak die xleh kuar spital on thursday ...mmg bengang la ckp ngan org camtu..

10.30 am
die punye hal la nk buat ape kan, aku sambung report IT Lab kelantan sept 2007-dis 2007 , kira semua,compile & print & lastly printing hahah that the best part..siap report 2007.tinggal nk mintak technician blue lane SI aku kt kelantan antar kan dkt JPN kelantan mintak sign .so lps ni kalau en fariz tanye bleh la aku berlagak sket heheh...
gile la....sedar2 jam dah pukul 12.15 ,,,fuh giler la berkualiti kerja aku arini..abg mi plak pi frontline antar IMAC apple tu kt Siti katina..
selamat la xde la sepah2 lg tmpt aku...pg td b4 aku buat report tu aku dah wrapping avr utk tganu & Blue lane kt kelantan

2.08 pm

continue tgk2 portal & aku YM bdk blue lane nk suh mintak verify dr JPN kelantam psl report aku tu la..kalau tak sia2 la aku berpenat lelah settle kan report kan..
ni tgh nk kol kak nor plak die suruh mintak kan ank die nyer sambung belajar..ala tlg org kan dpt pahala uwa2...sambil2 tu leh la tgk impak maksima yg smlm aku lupe nk tgk ..hehe boleh lupe sbb tgk Diari AF6 siot tul..samp aku nye coffee prince pun xtgk concentrate..benci la..

No comments: