CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thursday, September 11, 2008

060908

im waiting for this day so long haha...hati aku sgt2 xcited nk jumpa kawan2 lama..dlm ms yg sm tkt gak kot2 la ada "org2" yang sepatutnya xdtg ada kan..tp bak kata iema aku kena pandai jd "actress" biar die tgk aku ok..walhal jiwa sasau hahah syukur alhamdulillah manusia yg satu tu xde...tp kalau ikut logik mmg die xdtg pn...

so dipendek kan cter..aritu nk tgg ptg rs cam lamb sgt...byk menda nk borak2 ni..azan asar je aku pn solat then siap2 terus pi putra drive ..mcm jauh kan dr umah ...keselamatan sey..kang blk mlm ape kes xdapek nye nk menapak sensorang takut...!!

aku janji ngan mama nk jumpe kt kl sentral sbb die pn naik putra dr kerinchi,aku naik putra dkt pukul 4.45 ..ms aku msg mama pn br kuar rumah..die xpe dkt..bape stesen je.aku ni jauh sket..then dlm 5.05 jumpa mama..jln ngan die pi monorail..aku dh stat risau paeh xmsg2..kol die xdpt msg pun xleh .lastly msg no hubby die..hubby die kt die dh kuar..haha part paling kelakar sbb dlm risau2 tu samp kt hang tuah nye monorail..mmg paeh leh naik monorail yg sm ngan kitorg panggil die xdgr...biar je la.samp imbi mama try panggil die dgr..b4 tu kitorg dh gelak2 kan die...sbb namp mcm die a bit cuak2..haha bongok la paeh tu...

membebel2 die kt hp die xleh msg..xleh kol..bkn reti nk off hp dulu..hang kot..hp mahal2 skang ni senang sewel...bile dh off br ok..dgn xde arah tujuan kitorg pusing2 sungei wang tp xtau nk pi mn..ija msg kt die kt lot 10 tgg an..trus lintas jln ..pusing lak dlm lot 10 ija xjumpe tp leh terjumpe mus ngan yana ..semua kebetulan...best tul...abis dh jumpe ija kiteorg tgg kt luar lot 10 je la...bleh duduk borak2..jumpe plak lan n pot2...hehe

tgh on da way pi Planet jumpe plak 1 mmt ni ape ntah nm die aku xingt ,tp muke aku tau jalal kot..rupenya aar n ina ,syukri n wife , an semua dh ada kt sn..hehe segan lak tetiba..hehe
pukul 6.50 br msk planet kitorg nye set kt open air sng bdk2 ni nk smoking kan...dh tua masing2 heavy smoking lan tu la heavy asyik smoking jer sory lan :P

pukul 7 baru masing2 seraaaang !!! amek makanan tp space die sempit sket la planet tu..so masing2 amek air je dulu..pack nak mampos...aku pn amek air n dessert2 je sedap la semua...azan lan baca doa syahdu siot..mcm mkn ms kt ostel je dolu2...

lps tu br bgn amek nasi plak..ayam tggl ujung2 je..masak asam die pn ikn sepat xleh blah la..aku geli ..hehe rendang tok pn dh xde..yg ada belanga tok je..haha bongok tul..rs la jugek rendang kt dlm pinggan an...!!
memule paeh duk sebelah aku then br ms nk buke tu hubby die samp die kena la tukar ngan an..tu yg an yg duk kt sebelah aku..sebelah kiri lak wife aar ,ina tu..eisk2 akak tu kan muke ketat je xtau la asal nye sian la...

borak macam hal..ada sorang tu ms sek xde la ensem pn..skang ensem siot hahah :P ensem dlm ati je la.xslh kan mengkagumi ciptaan allah...mus n lan la bisng xingt...aar blk awl skali...wife die kt aar nk blk jauh sian2...then an n ija sbb an nk blk jengka ke jerantut xingt aku...then mas n hubby die plak blk..pastu paeh ngan hubby nk merempit paeh kata haha...

yang lain2 semua tgg abis ..samp pukul 10 lebih ..mcm2 cter kuar...syukri tu baik gak lama dh xjumpe bnrnya last ms form 2 la..bape thn dh tu..lama wo..die plak kawen ngan org koyan je..lg la byk leh borak kan..ha lagi satu fakharudin wah lain siot die skang....lain mcm aku la haha dh mok !!

tp paling best semua kawan2 aku berjaya la dlm hidup ..xde yg keje cikai2 ni..aku je kot..hhaah tp alhamdulillah la dgn ape yg aku ada skang bersyukur doh..xbaik mengeloh Allah xsuke...!!
aku blk memula nk tumpang an tp die xlalu plak tmn melati die lalu sentul xbleh lakan...then yana kt tumpang mus je ,nnt mus nk drop die ppum..so drop mama sekali kt kerinchi..tp aku la juah sey dr kerinchi - tmn melati mau last tren tu..hahah

hehe tuhan dh kata if kite baik ngan org ..insya allah ada yang mau tlg kite aku percaya tu..boleh syukri duk keramata{heheh dh dkt tu ngan umah aku}wife die ala liz tu ajak tumpang die..diorg parking kt pavillion jauh gak menapak tp aku 1st time l dpt msk pavillion haha ...syukri antar samp umah sey..thanks a lot syuk...tp sbb keta park kt putra so die drop kt sn la..hehe best la..next year la leh gathering lagi...a lil memories will remain forever kan...heheh walau pun sekejap sek ngan diorg tapi kami tetap berkawan samp skang...amin..


No comments: