CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Friday, September 26, 2008

[ jalan-jalan @ jusco alpha angle ]

arini plan nk pi jusco tp as,are xjoint aku ngan emy je..blk opis stat angkt bj..bsh bj ..lipat bj semua sambil2 ujan lebat lak tu..uisk nasib xpi Kl arini..
aku rs mcm arini xproper je ...semak tul ..jiwa kacau serba xkena ...

aku msg emy ckp kt umah ujan ..die kt kalau lebat br amek die..elok lps tu dh xlebat dh ujan..aku msg la ujan xlebat...bengang betul die xphm...samp melati die msg aku..kalu dh ayat camtu je..maknenye kena amek la kan..aku pn cr kunci umah xjumpe plak time2 tu...serabut !!!aku pn turun pi putra.pnt aku tgg xde pn namp batang idung die... td die kata dh samp tp aku tgk xde pn...dh le nk kol xbleh mangkuk ayun btol hp aku tggl..siot tul la..aku pun gerak blk die dh samp apartment kuning tu..eisk angin aku...

6.40 br turun dr umah xtau nk mkn mn aku mcm lapar je kan..aku ajak mkn kt kedai ujung dkt nasik lemak tu..tutup plak..then aku rs kedai yg kt selekoh ujung kt pasar tu bukak kot..aku nk le parking kt tepi jln je..sng skang nk msk pasar tu sesak rupenye die nk mkn kt kedai yg dpn surau tu..pening aku..hehuh mmg menguji kesabaran..then tgk kedai die ckp tu ramai je org..masuk gak ar kedai yg aku ckp tu...mkn la kitorg nasib air samp betul2 time azan..ok la..

dkt pukul 8 samp Jusco...ingt lps cari bj sara nk la cari barang sendiri..xsempat sey..plan nk beli gaun je..tp kt jusco xchantek ..asyik berkenan skirt jeans..ngan skirt je..pastu baju bebet tp mahal..dh le less 10% je..then kene beli tshirt lak..sengkek la pulak nnt..dh le kol ibu ngan baba die xangkat.ingt nk tanye size skirt diorg beli aritu.baju pn tanye size xbleh.Lps dh pilih bj br la ibu sara kol..die pn xingt bj n skirt sara size ape..haha ngok tul la..aku lg la xtau ..budget2 sendiri je la nampaknye...

pastu aku perasan bj MIKI..chantek less 50% okla...ngan brand n bj tu..berbaloi...pilihnye pilih dpt la baju untuk sikenit tu...alhamdulillah ...


No comments: