CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Tuesday, September 23, 2008

[nuinfra breakfast @ Dewan Perdana Felda 22th Sept 2008 ]

after all smlm berbuke pose nuinfra dkt dewan perdana felda Jln Semarak..
Aku xblk umah pun dulu sbb as xjd ikut die ada hal..so tgg dkt opis je..dh tghari br dpt confirm che are bleh ekot kau kol emy suruh bgtau.Janji ngan diorg aku amek dkt Putra Damai awl la pulak budak berdua tu samp padahal aku yg suruh diorg jgn lamb2 samp ..hahhah ...dkt je..tp tkt la kalau2 area keramat tu jammed !!

diorg samp dlm 5.38 heheh dlm pukul 6.15 br aku kuar tp sbb diorg berdua xde la rs nk kesian sgt...heheh aku gerak paling memule pi sn tkt jammed org lain tgg2 dulu gasak la kan..amek emy kt damai putra . Samp kt dewan felda tu perg parking dh penuh kitorg kena parking dkt basement siot..rupenye semua parking kt basement..

samp dlm dewan felda cek meja atas nm nuinfra xde..sengal tul la..rupenya atas nama diya..meje nuinfra dr no 90-95,kitorg memule nk duk meja belakang..tp bile pk2 better duk meja dpn sng nk amek makanan !! masa depan kena pk kan..hehe

Td ms kat opis dh jumpe haikal chumel gile..pipi die je ku semangat ...mcm nk pecah ! chubby habis ank si wani ni..aku tgg si jantung ati ..~ Qaisara ~ dh dkt 6.45 kot br la namp is ngan kak ja...hehehe chumel xingt si kenit tu...

my sunshine

baba sara br sudah pakai kan bj sejuk
ibu sara a.k.a kak ja & cik wa
part paling best kan ms azan tu si sara ni uncle farouk spestic tu pegang sket pn die dh meragam die diam je tgk kitorg berbuka...senyap gile hehe kelakar tgk muke die ..semua org die tenung je..pastu ibu sara lak pegang die sbb bg chance dkt uncle n aunty2 n specially baba mkn dulu...aku pn mkn laju2 kesian is xmkn..rupenya sm ngan kak ja abis mkn nye...aku pn pegang sara hehe geram betul pandai die amek ati org semua sibok nk pegang sara..so is ngan kak ja xyh risau xde org nk pegang die...diorg bleh la mkn ngan sng ati..

lps mkn bw sara jln pi surau ..aku solat dulu kak ja pegang sara ...then aku abis solat br la ibu sara solat plak ms solat terdengar suara kecik sara melalak...xmo susu hahah siap2 solat cik dayah pegang jap sara ..cik wa mau pakai tudung ...then terus bw die kuar tgk is dh ada kt luar ..hehe dlm pukul 8.30 kitorg blk...sara pun mcm dh xselesa time tu..dah ada bunyik2 nk meragamtp xde le meraung pn..sara tu baik sgt2!!! aku dukung die ...sara siap baring2 atas bahu aku lg...bile suruh are amek pic die..die bleh angkt muke bukak mata..pandai betul si kecik ni mcm tau je org nk amek pic die..terang bijik mata die..


blk dr dewan perdana tu destinasi pertama pi umah kechik anatar stok ..lega dh selesai...lps tu aku kena antar dayah blk UIA..xpenah2 hayat aku msK UIA..hehe besar siot..tkt aku sesat...okla...settle sbb ms anatr tu amed dh kol kt dh samp...jumpe amed n shida awek amed hehe kt mamak corner tmn melati ..amed amek 3 bungkus selesai gak urusan kitorg...lega ...yang jauh2 dh settle..

blk tu singgah beli utk bersahur plk kat tmn melati nasi hehe aku mcm dahaga xinggt bleh bedal fresh oren plak hehe bongok tul...

selesai la hari yang panjang....mudah2an puasa kali ni diberkati oleh ALLAH S.W.T - amin ;

No comments: