CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Tuesday, November 4, 2008

3th Nov 2008 malang ditimpa jentolak ahaks !!!

erm..arini aku gile bengang ..dh le sepanjang ari ni hidup xtenteram si farabi ni duk panggil2 nama rimas tul ..mcm2 hal ...dh kt situ ..diorg blk awl (ijad n farabi ) aku ingt diorg sibok sorok kasut aku ..hehe eisk dh le kt luar ari dh stat ujan lebat lak tu bkn sepoi2 bahasa je..sial tul la...
eh lupe nk bgtau selipar aku yg hampir koyak n uzur tu pn ada manusia xsekolah amek curi...kalau dh tau pakai kasut org tu ble nk berambus balik tu bgtau la...celaka je kan perangai..
mmg dh lm rs nya aku xangin camni..susah sbb dh selalu sgt wat menda camtu amek mudah je...badigol tul la...as tgk aku dh bising2 mrh ..die cari skali..sian as ..nasib die dh biasa akak die ni mulut xinsurans sket ble dh mrh hahah...die la jumpe kat level 2 elok tersusun dlm rak kasut..eisk bodoh kan...!!!



dh dpt kasut nk kuar parking awie nyer keta plak blok keta aku..hehe ayat mmg xleh nk handle dh ni..interkom dayah suh awie turun ..aku ckp kt dayah camne : dayah ,ko cko kt awie kalau nk keta die akak langgar xyh turun "....jahat gile kan..sakit tul ati aku ...namp tak pic keta aku tu...tu pic td keta awie xde dpn die..smlm keta awie duk betol2 dpn bonet depan keta aku tu...haha sengal tul la...

blk nk pi maybank as nk kuar duit bnr nya tp ble dh mrh angin 1 bdn lupe dh aku....kt trafik light dpn telekom br aku perasan...tu yg aku direct pi wangsa maju..sbb b4 tu plan ngan as nk pi pasar mlm kt wangsa maju..haha mmg malang la smlm..elok dpt je parking ujan lebat xhenggat kambing australia betul la...mmg menguji kesabaran aku tul la..

2 comments:

aS_c0mei said...

hahahaa..mengah sy bc entry akak ni!!malang sungguh!!sape yg tak sekolah amik selipar tuuu...haha..

sabo jelah.....

iewaamir said...

haha dh settle..mls nk panjang2 sbb kalau i cr jugek namp mcm xPRo ...tp mmg i xpRO pn ms tu ..nk marah giler !!!