CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thursday, November 20, 2008

no caption

td br dpt peluang tgk WHI ala yg abby abadi cer psl marriage die nye hal ngan norman hakim tu...
kesian die..aku sebagai manusia yg still memegang status SINGLE N AVAILABLE diusia ni,amat bersyukur dengan ape yang aku ada skang....walaupn still ada pro n kontra die..aku terima dengan redha sbb aku pn manusia biasa yang berkeinginan normal seperti orang lain mengecapi bahagia dalam hidup...tp dh blum masa lagi kot...

abby bleh ckp dengan tabah die xkisah dh norman nk kawen ke ape ,die dah xmo tau ...yg die tau die nk settle je semua ni...begitu tabah nye dugaan org perempuan ni..itula harga yang perlu kite semua bayar untuk sebuah kebahagian...moga kawan2 aku semua akan beroleh kebahagian didunia dan akhirat..

ni satu ayat yang aku dpt dr professsor yang ada skali ngan abby dlm WHI ni...Professor tu kt dr Datin Asimah ..aku xkenal la sape tp ayat dia bagi tu best utk renungan semua org...

hendak ku tetak pokok dihutan ,
denai lama laluan petani ,
hendak ku tambak pasir dilautan ,
pasir yang ada hanya seguni ..

RENUNG2 KAN..

No comments: