CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Monday, November 17, 2008

nerbes + xcited = [ conpius ]

its just start pg senin

dh seminggu aku duk cek kt web portal uitm ,xbleh2 gak nk tau aku dpt ke tak UiTM tu..risau gak ati ni.Kot2 la aku xlayak ke ape kan...so alhamdulillah its just my luck kot haha ,aku dh ada no metric yg baru ,kelakar plak rasa ni buktinya nerbes beb ,rasa cam diri dah tua ,dah lama xpegang buku nk stadi ke ape...mcm2 la rasa bercampur dlm diri mcm2 rasa..walaupn aku still kontroll macho tp peh dlm ati tuhan je tau...99382900 change to 2008373901

aku print la ape2 yg ptt kt surat tawaran tu...ada yg aku isi ptgtu lps2 free xde job kol kan...tp rs cam tulisan dh xchantek ,tu print lg skali form tu suruh emy lak isi heheh ..ayat die yang aku xbleh blah die ckp "ko ni long,org time2 ni dh sibok lyn bb tukar lampin baby,ko sibok isi form sambung sek,ntah ape2 layan kan je lan...aku xmo sek dah kalau xEtiQa suruh aku sambung malas la "

aku nk jwb pe lg dh mmg betul kwn2 aku semua sibok jg laki,jaga anak time2 umo camne aku sibok ngan diri sendiri,adik2 tu je la hehe whoa itula aku :)

selasa pagi

farabi dah msk opis aku dh stat planning sape nk byr yuran aku..mampuih la nk kuar ASB aku yg ciput tu kan..n then nk kena mintak org2 tersayang topup plak benci betul la...then aku borak2 ngan ijad ptg semalam ,die kt kak as nye kawan tolak kwsp terus xyh nk claim2 duit kite..maksud nya xyh la nk dahulukan duit kite yang AMAT BANYAK tu kan heheh selamat ..dh selesai 1 hal ..aku dah xyh nk pening !!!

blk semula pd kisah HANG FARABI tu...aku ada geng la nk aku seret pi KWSP kt danau kota tu ,rupenya nk borang tu tulis ball pen kaler hitam plak...hampeh tul then die kt nk surat pengesahan pendaftaran dr UITM so esok kena pi UITM plak ar..

Rabu ...

dlm pukul 10 aku gerak pi Uitm dengan farabi gak ...jauh tul travel..msk dr guard terus pi HEP...tp salah pulak or tu suruh pi ke Pejabat Bendahari Zon 16 whoa jauh tul..dh org kt kswp tu kt pi jumpe HEP aku yg lurus ni pi ar jumpe HEP rupenye banyak pulak zon kewangan kt pejabat bendahari tu heheh mn tau ..jauh doh farabi park keta sebelah library then aku kena menapak samp bangunana menara n sebalik bangunan tu utk samp ke pejabat bendahari zon 16 byk pulek zon die kan...heheh dugaan2..

dh samp kt situ aku kena isi form yg sm mcm dlm internet tu..then xsamp 2 min aku dh dpt blk surat tu haha bungik betul punye la susah nk dpt surat tu ...jauh tul kena travel..adoi hai dugaan nye la...thanks a lot to farabi...xsamp ati nk ajak pi KSWP trus so aku decide pi sendiri esok...

kamis ..

semua org xde plak pg ni...ijad ,farabi,dengan abg mie yg tetiba kata nk pi cek gigi die pulak adoi ait xsupport tul la...so abg mie appointment kul 2 so bleh la aku pi KWSP sekejap...aku dpt no 3009 sementara isi form tu aku teringat plak aku nyer address tidak dikemaskini...so aku buat ar terus...samp kat kaunter si kerani ensem tu kata [ hehe sempat lagi tu ] xbleh nk proceed sbb aku xbw diploma aku yang asal tu..whoa adoi mak bengang n tensen gile aku ..

dh le kt kg ..nasib la aku nk blk tesang esok mlm..so senin la nampaknye br nk settle semua ...tp selagi xsettle..pening aku..mcm life xcomplete lagi...sijil2 ,form semua aku dh isi..dh buat pengesahan..tinggal yg tu je lagi...mudah2an Allah permudahkan semua urusan ku- Amin

No comments: