CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Wednesday, November 5, 2008

[ copy from my old blog ]

// pesanan penaja jgn jd mcm org ni..berdoa la moga kite semua dilindungi allah sentiasa .ni aku paste kt sini supaya aku akan sentiasa ingt ape arwah buat n sebagai guide line kt diri sendiri...- AMiN ;

erm dont know how to describe hari ini aku kehilangan lagi satu kwn..!die dh "pergi" menemui yang berkuasa agaknya.andai itulah yang terbaik buat dirinya & diriku aku trima dengan redha .sementelah lagi ni skang bulan ramadan,bulan yg penuh berkat harap nya dapatla dia "bersemadi" dengan aman dan sentosa di sana.ok ape meninggal bulan pose.berkat seh !

tapi terpikir sejenak,dh cukup ke amal org yang pernah ku anggap kwn {tu,panggil untuk die zaman silam kitorg,our childhood }.aku rs xkan cukup,bg aku salah yang di buat pada aku khasnya aku takkan maafkan dia samp bile2 biarla kali ini aku jd manusia yang penuh dendam & hasad dengki yang hanya allah je tau ape dh jadi antara aku & dia.

takkan ada yang phm betapa teruk nya hari2 yang aku lalui lps "kejadian " yang kukira telah byk merubah hidup aku,walaupun sebelum dia 'pergi' td dia kata dia xpenah "rasa apa2" yang penah jd antara kitorg selama nie & dia jugak tak penah harap kehadiran aku & dia penah jugak ckp dia menyesal menukar nama dahulu..(korang xphmkan,lantakla }

aku rasa mungkin dia dh hilang ingatan kot masa tulis email,ckp kat aku menda2 bodoh tu,mungkin jugak dah nyanyuk ! tak per la kalau kita bertekak,bergaduh ngan " org dah nyanyuk " nak mati ni kite plak boleh jadi gila kan..so biarla dia ngan "DRAMA NYANYUK " dia.

aku harap sangat ,walau pun selama ni aku xpenah nk doakan menda2 yang tak elok jadi kt dia,TAPI tahap sabar & maruah hidup aku dh semakin tipis rasa,lagipun buat apa aku nk sabar lagi ngan org tak sepatutnya xpatut diberi peluang lagi ...! byk kali rsnya aku bg peluang supaya dia cuba phm,cuba kdg2 duduk kat tmpt aku.tp dia tak kan penah cuba phm ! by then aku tau la selama ni "arwah" ni rupanya dh lama nyanyuk,pelupa & out of sense ..! samp dia xpenah namp die xsilap,macam ape tau die rasa diri dia perfect.ku kira dia lupa,hukum alam " takkan ada satu menda pun kat dunia ni yang sempurna".

selama ni semua menda yang telah jadi antara aku & dia takkan ada org2 sekeliling yang akan mungkin phm .yang diorg tau "topik" ni hangat ! kalah plak cter ct & dato K vs ina & mawi.masing2 ingt cter tu best wat main2 ,korang semua xphm apa aku rasa benarnya.tapi takper la since "arwah " dh takda .tak baik plak nk cter + nk buruk2 kan org yang dh takde.

akhir kata innalillah ,moga arwah ditempat kan dikalangan org2 yang mukmin {tp mcm tak je,dh tentu2 dosa byk !}

p/s : buat sahabat2 ku ,semoga anda semua dilimpahi rahmat dari allah.dan jgnla jadi mcm arwah ni.


No comments: