CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thursday, October 30, 2008

25th Okt 2008

aku lak xleh tdo lama aritu ..padahal bdn pnt xingt...lebih2 lak dr pengantin kan..pukul 8 msg masuk ..abg fadzli msg tanye betul tak kenduri yanti arini...reply ckp yes n bgtau die aku dh ada kt bkt rokan..abg li kena msg awie n isma..tu je yg aku kompem ada...aku dh pass no abg lie kt awie..pass no awie kt abg lie...diorg jumpe kt hentian seremban pukul 10.30 am..xtau le sape yg lamb biasa is n kak ja je..hehe aku kol kak ja 10.20 tu kak ja dh samp hentian seremban..abg li n kak maz xsamp lagi...diorg gerak dulu...

aku mls nk siap awl2 kang samp awl pn xguna gak bkn leh buat ape pn..dlm 11.30 br aku gerak dr umah atam...haha samp ngam2 same ngan diorg..kak maz kol lps sengah jam tu ..die dh ada kt pekan pilah tanye direction nk ke kg yanti so sng la sket..sbb jln die pun xbyk simpang ...sure xsesat nye...

samp je diorg sibok nk tgk yanti ...hehe yanti nk nangis ms tgk ramai2 bdk nuinfra..hehe isma,kak ja,farouk ngan aku je dpt masuk jumpe die...amek pic jap ngan yanti hehe sebelum make up die cair..






erm lps tu semua panas duk kt hall dulu..sebab diorg semua penat..dh 15 min lepak br kuar pi mkn..hentam la betul2 mkn lapar wei..xbfast kot aku...mcm je xbfast ..tp aku mkn dh bnrnya..heheh

Azryee samp pukul 1.15 yg lg best nye czen2 yanti n yam paksa aku sekali pi amek Azryee kt luar haha kelakar aku mmg xpnh buat kerja2 jd pengapit ni..mmg aku xtau nk payung kan sape..hantu tul si yam tu ..ptt die leh pegang skali payung n tisu or span kt tgn tu...tp die kt die cam xpandai je..haha sengal siot..malu giler tp yanti nye psl aku redah je la..kelakar ..aku tgk muke azryee time tu aku dh nk gelak.Azryee pakai celak bwh mata sey..terang plak tu..heheh lg2 plak tgk pengapit azryee bw tisu n payung tu sorang je..huhu lg la aku nk cpt2 pass kt yam payung tu....bdk2 ni lak siap ada gak ikut samp kt jln ..haha aku xamek lagi pic kt diorg..nnt aku updated camne le rupe aku amek azryee n antar yanti kt laki die tu.....SI TUKANG PEGANG PAYUNG haha...bile dh jln tu aku serah kan le payung pink xbleh blah tu kt yam..hehe pandai2 la ko yam...terus pengantin masuk umah sanding kejap ..aku dh xthn panas terus lepak kt luar ngan bdk2 opis..mak n atam pn br samp tgh mkn...kak maz pn samp 5 min awl dr azryee ngan rombongan die samp hehehe...




hehe tp aku ni kan pantas ..sempat je snap 1 pic b4 azryee n yanti pi mkn..heheh aku pn tgk diorg nk bw yanti ngan azryee pi mkn...(letih taip nama azryee ni panjang lak byk no ada Y n E double )tgk yanti samp kt meja mkn beradap tu xde sape lak nk penuh kan meja tu ..heh skali lg aku disuruh buat menda aku xpnh buat mkn kt meja pengantin hahah kelakar..majlis yanti ni byk sungguh bg aku new xperience...sedap lauk die ..tp dh kenyang ..sudah nye ank2 sedara yanti yg mkn...
mnde pengantin cam Azryee,org amek pic die tgh mkn leh ngada2 duk dkt ngan bini die haha



oo pic yanti potong kek aku xsempat nk snap xpe la nnt dh dpt master copy nnt aku updated key..ni aku nk letak pix ncsb committe member exclude isma,k.ja n sara...si kenit tu panas dh wat hal,,,so diorg lepak dlm kt dlm keta dpn surau sebelah umah yanti...


dh selesai semua ni..diorg dh nk blk Kl ..aku pn rs nk blk dh ..ptg ni plan nk pi melaka fuyoh best kan..tp rs mcm berat ati sket nk tinggal yanti..hehe kelakar doh..tp yanti kalau ko baca blog aku ni..aku nk ko tau aku sayang ko !!! ni kt bwh ni antara pic last azryee capture sendiri...

ni last pix aku ngan pengantin ..da moment when my tear dh nk kuar ms tu sedih la pulak kan..yanti pun sama kalau aku xblah ms tu mesti dua2 cry haha ...mls nk lyn sgt ms yanti ckp kt aku tima kasih byk2 sbb dtg arini dan smlm...teman die ms die nikah... haha mmg xleh blah sedih wo..!! baik blah cepat2....


to yanti & Azryee may allah bless you all..& Happy ever after...with all my heart i promise to cherish this relation that we built 2gether....Amin..

ni pic aku tgk dieorg nk blk KL..sempat lg capture pic ngan darling qaisara tu..tetap chumel n adorable walaupn die tgh rimas hahah



No comments: