CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thursday, October 30, 2008

9.02 pm Kg Terusan Seberang,Juasseh N.9

8.30mlm aku samp semula umah yanti..kakak tertido lak xmo turun dh tdo dlm keta..mcm2.bw adik n siti skali teman emy..hehe elok aku samp Azryee n rombongan pun br samp,tgk die msk surau solat sunat kot..!! Aku lak berdebar2 skali...hehe bongok la..

Samp je umah yanti aku terus masuk umah tgk yanti .Chantek yanti mlm tu..xpnh kot tgk die make up beria2 mcm aritu ..aku puas ati la jugek dengan kaler bj nikah die..aritu ingt kaler kuning tea susu tu..mcm xchantek je kan...jap ni antara pic memule aku amek ngan yanti mlm tu..


berdebar siot ms czen2 yanti suruh aku ngan yam bw yanti kuar nk pi nikah tu ..huhu xpenah lak rs bw kawan baik sendiri pi tgh2 hall umah mak die ..bayang kan la di tgh2 org lelaki yg ramai..aku dgr semua skali moment tu ..sungguh aku sedih ms tu..mcm xpercaya yanti nk kawen..nk tinggal aku ms tu haha bodoh tul...menitis gak air mata aku thn2 ..tp sket je ar..Azryee releks gile ms tu..tepat 9.02pm tu bertukar la status yanti dari cik kepada cik puan Azryee..



aku pelik sket ms moment nk batal air semayang tu xde pun sedara sebelah lelaki n sebelah pompuan dlm bilik tu ada pun kwn2 n pengapit pengantin je tu pn xramai..tp aku wajib ada la kan..heheh kelakar..laki si yanti ni jenis org xduduk diam ..sengal..xpenah tgk pengantin cam die mcm ulat beluncas...dh siap pakai kan yanti gelang ..pastu cameraman diorg suh pengantin dua org tu pegang hp aku N73 yang sengal tu amek pic sendiri kenkonon je..tp dpt kt azryee ni..semua pic die ngan yanti die amek ..chumel je aksi diorg ..aku tumpang hepi tgk die gelak2 camtu....





org luar suruh pengantin dinner dulu..yanti agaknye dh kecut perut .die nk minum je..aku lepak luar dh ms tu..ms tu along yanti ckp kt aku "iewa,ko teman la laki kwn baik ko ni mkn ...bini die xmo mkn kenyang kot "slumber Azryee jwb "sey lapa ni..kena mkn..." aku pn duk la borak ngan die n pengapit die mlm tu ..ensem gak rupe sape eik..haha rupe org la kan xkn rupe kambing lak..:p





Azryee ni plak kena paksa berenti mkn br nk berenti die mcm lupe die kena tukar bj utk majlis berinai plak..hehe sengal tul la laki kawan aku ni.layan kan je la..dh pnt aku suruh die masuk tukar bj br la die msk ..yg best nye aku mmg langsung xtgk lagi dieorg nye bj ...dr majlis berinai n majlis sanding esok..kire suprised la..tp mmg aku pujila warna yg yanti n azryee pilih tu sweet je ngan diorg..tp a bit xpuas ati muke yanti ms majlis berinai tu namp dahi luas sgt ..die ni kurus sgt kot...tp chantek gak la..chantek2...!!!


aku tak tunggu mlm berinai tu mula pun..bdk2 ni eskort2 aku dh ngantok semua nya..so blk la..last pic ngan yanti n azryee tu je la..sedih gak nk blk..tp ble pikir dh pukul 10.30 ngan keadaan jalan yg aku xtau camne tu..blk je la..lgpun yanti ngan azryee dh nikah..bongok je yanti ..ada ke die nk suruh aku titik inai kat die haha xdpt nye..aku xreti n xmo la..xpandai siot..heheh...lain kali...

// aku lega dpt tunaikan hasrat yanti ..suruh aku dkt die ms die nikah..esok sambung cter yanti sanding key...

No comments: