CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Friday, October 31, 2008

Addicted shopholic ( jalan2 cari pasal )

aku cam dh lama xtanye kabar kawan baik aku tu since die pn dh bertukar status kan..b4 blk td aku kol die tanye changing new life die..aku pn borak2 ngan die..kelakar siot si yanti ni ..bongok tp aku dpt rasa die tengah berbahagia...syukur sangat die kawen ngan azryee walaupn aku br jugak kenal laki die tu dr pandangan mata kasar n da way yanti cter die heppi dgn keputusan die getting married ngan azryee tu...moga diorg akan bahagia samp bile2 kan...aku rs weird sket la . yanti dh cm matang sket kot haha cik puan la katakan...die kt die cry tu yg aku xbleh tahan ngan kwn aku tu .bongok la ko yan..tp xleh cter pjg2 nnt mak die dgr..we will continue ble die msk opis nnt :D xsabar nk dgr hahah !!!

aha arini repeat lagi jenjalan JJ wangsa maju blk je keje sibok mesin baju dulu dlm masa 1 jam kena siap mesin baju n trus sidai kang malam sangap plak ... bnrnya bkn nk shopping pn pd mule nya ..last month aku dpt voucher JJ sbb my besday tu la...tp yg best nye xde 1 pun voucher tu aku guna ..bongok kan...!! xtau nk pi mn n nk buat ape.kebetulan emy ada ETIQA NITE 31th okt last day voucher tu valid ..plannye kena pi jj smlm nk buat appointment la.makeup FOC tu beb, kt shiseido lg sape nk bg kan..xkn aku tetibe nk pi sn makeup2 xkuasa aku..!!tp counter tutup..tu yg pi lagi arini..haha skali tutup gak .bdk depan kaunter tu kata die open siang jer mengong,bleh mcm tu ...padahal selama ni aku xde pun amek tau kaunter tu bukak ke tak kan....tu yg bnrnya :)

huhu nnt muke emy make over jd camne la hahha ..nnt lepas die siap makeup aku upload key


ble dh xde menda2 nk buat aku pn ape lagi ,alang2 emy pun dh abis byk smlm beli blous n seluar pi keje so aku rs aku pn ptt buat menda yg sama kot..sbb leceh gak xde langsung seluar n baju kasual kalau in case nk pi mana2..dh le kitorg dua2 ni xleh pakai bj org ..bak kata mak korang semua kena pakai bj yg customemade haha !!! byk gak la abis..ala bj n seluar kalau dh dtg nyer dr JJ mn de yg murah kalau sehelai x RM49.9 tu bkn kt JJ la kan..bantai je la..ntah2 lepas ni xtau ler thn bile plak kitorg shopping camne..lps ni aku ckp kt emy kalau xde duit sama2 la kite dua org ngadap bj n seluar tu..yang penting aku puas ati la ape yg aku dpt mlm tu..heheh padahal nk wat camne mmg dh kene redha ...



dinner mlm ni pun bleh tahan gak selera dinasour adik aku tu...nk mkn satey plak .layan kan je la since smlm die pn dh belanja aku mkn best gak ! tp xbape sedap ..tekak org melayu mn bleh mkn sgt western2 ni sengal !!!
nasib ler satay haji samuri ni xsamp 10 min dr area umah aku...nun kt tmn melati tu so dr JJ wangsa maju kalau lalu mr2 mmg lalu pun so xde hal la..parking je leceh sket tp tmpt tu mmg happening la...alhamdulillah dpt la belanja emy mkn mlm tu...

ada 1 lg menda lagi aku nk buat mlm ni..lantakla since nk ada niat kt ati tu layaaan...lps dinner dlm 8.30 dh samp sn..mkn2 semua blk umah dulu emy nk mandi ..aku ajak emy pi danau kota die sibok nk beli selipar ntah ape kena..aku rs asyik beli sandal je minah tu pelik lantak la kan duit die...aku mmg set nk beli hand beg jer...dh xde handbeg yg best nk pakai..dh jemu bnrnya..heheh pukul 10.30 samp Danau kota..tu pn dkt je ngan umah so xde hal sgt ..masalah nye tmpt2 parking ya ampun leceh....

odw pi danau tu sempat gak la kol yanti ckp aku nk pi danau sj jeles kan die..sbb die suke gile aritu bw pi danau kota..dua pcs handbeg die sapu mlm tu...ni die siap suruh aku usha kan handbeg br..td ms aku kol laki tercinta die yg angkt phone tu ..sengal tul la azryee die leh angkt wat sore bongok2 die tu la...dh lama ckp ngan die..br hp tu pass kt yanti ..yanti kt tgh siap kan dinner kt azryee die br blk haha kelakar task yanti tu ..sedia kan meja mkn utk laki die..heheh selamat2 ...!!!tu la org kata komitmen kalau dh laki tu blk tgh mlm even subuh pn kena tanye dh mkn ke blom..kena gak siap kan meja mkn die walaupn bnrnya dieorg dh besau leh amek mkn sendiri...fuh byk tu nk kena sacrifies..tp yanti mesti bleh die rajin byk dr aku yg rajin sket ni haha ..

ni la handbeg baru aku..xtau le samp ble br aku nk jemu haha...make it lasting 3-4 bln pn dh kire ok kot haha(korang abaikan le background belakang tu yerk )

last but not least ni le pic yg aku snap ms pi danau aritu ,acctually segan nk kuar kan kamera hp boy,bkn segan sbb kamera hp ni buruk ke ape..tp mallu kat org mcm perak plak pi danau kota pun nk amek pic...hahah tu jer..tp yg syok nye kamera hp boy ni xbising bunyik pn xde kuat so sng gak nk snap pic..tp sket bahalol aku xbuat pn ..nyesal plak...

No comments: