CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Monday, October 13, 2008

he 'come" to me dearly ;

berat tul beban kt kepala n hati ni..xtau mcmane nk stat...
lama betul agaknye nama yg 1 ni xkeluar n xmuncul dlm ati aku...pelik la..bgn pg smlm rs mcm die ada je dtg .muke die sama mcm dulu senyum pn sama..huh rindu sungguh...!!yg xsama aku dh xbleh n xkan dpt lagi tgk senyuman die yang satu tu..sedih tul...bile die dtg "tegur" smlm dlm mimpi aku tu rs mcm die jelas ada dpn mata...

org pertama aku msg pg tu iema..die je tau psl arwah ni...br aku tau n sedar selama ni aku sgt lalai n alpha xpnh sebut nm die..jarang sangat berdoa n sedekah ape2 untuk die..kasih die walaupn xlama..melekat n sentiasa ada dlm ati...

back to my childhood '94 memula masuk asrama SMTK ..byk sungguh cinta2 monyet time tu..
im in love with mmt kelas sebelah...[OMG namanye mohd shafari mohd esa lahir pada 1th julai 1981 alamat die..no 6 kg temau dong raub :p....see i remember everything lol ]
aku nk cter aku ngan arwah ni la...dating tiap ari jumaat je...lps die abis makmal sains dkt blok ape ntah tp 1 building ngan library ms tu..kenkonon blk sek rushing2 nk jumpe n tgg iema(iema 1 kelas ngan arwah) n lunch sekali ..hampeh tul padahal blk je sek terus blk bilik anta beg n buku tgg bf tercinta tu dkt jambatan yg dkt2 blok D tu..hehe yg iema lak ..tukaang teman..xpn mesti dh siap2 amek lunch kitorg kt dewan mkn..kang blk dating terus melantak .haha bongok gile byk sungguh agenda time tu...

dipendek kan cter kitorg xlama pn get long.ntah la bdk2 kot time tu menda2 remeh pn jd bioltak kisah la tu..aku redha menda dh lama pn .tp die ni baik +sweet + caring.hehe kecik2 dh tau istilah tu semua...kalau nk cter mmg mcm2 hal jd...dgn die mmg byk gile blajar menda baru.sbb die ni sgt spontan ...life die simple sgt..buat semua menda2 cute je..xpikir panjang..ape je aku nk time tu mesti die cari...Combination nama kitorg time tu "SHARMIEZA".seingat aku nm tu die tulis kt neck tie die cute kan...sbb wekend mesti die tggl tie die kt aku :) 1 je aku xbuat ngan die..die selalu ajak pi umah die tp aku xpi pun ,time tu tkt gile kt mak.kalu ms tu pn aku dh pandai mmg dah samp dh umah arwah kt dong tu.....

dkt nk cuti sek form 1 kitorg betul2 break off..die pn next year turun klas ..die sek ptg so xjumpe la kot..yg best nye die nye kelas ms form 2 tu seberang jln bilik aku ..haha selalu je intai die..haha die tau tu.sweet n ensem je die time tu kt mata aku...bongok tul sgt best time tu...

form 3 aku pindah sek..so xde la jumpe2 die dah..tp ada la calling2 lagi...yg aku ingt b4 die "pergi" ramadan 1997 kitorg selalu xdpt cakap..bile aku kol je mesti die dh kuar umah la..samp la raya xdpt ckp ngan die..aku xingt bln bape..yana ala yana weng tu..dtg umah aku lepak2 ms cuti wekend..die la cter arwah dh xde...aku ingt die memain..ingt die xde kt TK je..msk sek teknik ke..aku siap tanye die pi mn..ms yana cter aku xnangis pn..tp bile dh mlm duk sensorang br la airmata keluar..eisk2 sedihnye la..samp sudah aku xdpt jumpe,ckp ngan die....

tp every year besday die aku ingt...tp ingt nk wish tp camne ? yg bleh pn baca yassin or sedekah al fatihah je la..semalam,selepas begitu lama aku xingt die..die dtg menyapa...terkejut tul..xsangka...muke die sama mcm ms memula aku kenal die...makin putih berseri kot..die senyum sepanjang die dtg dkt aku ..muke die..tinggi die pn sangat2 sama..ya allah rindu nya la kan kt dia...namp je mcm dh lupe kt arwah tp bnrnya aku xpnh lupe die....kalau bleh lukis..aku bleh ingt lg semua tentang die..cara die ckp,gelak,jalan,ketinggian die,muke die sama je mcm dulu...ya allah tetiba sedih nya la...rindu betul la kat die.aku selalu berimpian 1 day aku nk pi umah family die n nk sgt diorg bw aku pi kubur arwah tapi aku rs ms tu aku tak tau nk kenal kan die sebagai sape...camne la kan time tu..tp xtau le bile aku berkesempatan nk ziarah kubur arwah....- al fatihah ;

No comments: