CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Wednesday, October 22, 2008

its all about life

first of all ,syukur sangat dengan ape yg aku ada skang ni...byk sgt perkara yang elok,kurang elok jadi di persekitaran aku lately...so aku sgt2 bersyukur kepada Allah s.w.t diatas rahmat yang diberikan kepada aku ..

the happiness part my best friends+my soulmate+my shoulder+my backbone NORHAZIYANTI getting married with his princess charming AZRYEE..skang ni pn tgh bz dok pindah umah br diorg kt Pedas..hehe siot je azryee td aku kol die gelak2 bile aku sebut pasal umah hahah kelakar tul mmt tu...die bising duk kt umah mahal..hehe bongok ..ada ke die kalau bleh nk cr umah RM100 je gile budget..hehe yanti plak aku kol td tgh tgg lori angkut brg die kt rumah sewa kt senawang..Azryee tgg kt Umah baru diorg haha ..kelakar plak taip umah br diorg :X dh nk kawen dh kawan aku yang hang tu...lusa aku gerak dulu pi N.9 umah atam kot port nye..bdk2 NCSB yg lain gerak pg sabtu jerk..

aku pun dh abis pose 6 smlm alhamdulillah ..balik kenduri yanti nnt nk sambung 1 ari lg so abis la semua pose ganti aku thn ni..mudah2an allah bg kesempatan tu dlm syawal ni ..

byk betul kenduri kawen ujung2 thn ni..22/11 Zuren kemaman, 12/12 Mc Nor Kemaman gak..eisk jauh2 lak tu erm tgk la kalau xde aral mmg aku akan cr kesempatan pi nye..kawan2 la penyeri hidup kan..kawan2 ni kena sacrifies sket kalau tak susah la nnt...Tahniah la kat diorg...


19th Oct aritu besday yana sama la pulak ngan kak cah deliver bb boy die ..anak kak cah tu 2.4kg je..chumel la kan..lahir kt spital putrajaya...normal deliver diorg kt ,mlm ni nk pi tgk kak cah plak..sbb wekend ni kak cah dh nk blk melaka...so ble lagi nk pi ..esok mak dtg xkn nk angkut mak skali..diorg xmo pi xper cik wa je pi ..hehe xsbr nk tgk bb kak cah...

td aliya pn dtg..kak reyna nk beli brg utk kenduri wekend ni.kenduri cukur jambul n akikah aliya..chumel muke cam abg anas...putih melepak..hehhe kiss aliya td wangi je..hehe...

sadness part - 1 of my closed friend knew his hubby got sum1 else..eisk kesian kan..xtau le ape nk kata ..aku bleh tlg dgr je...Hubby die pn ada gak Ym ,msg n kol aku..cter tp ntah la..komen yg aku bleh kt..lelaki n pompuan nye pikiran xsama la..mungkin die pk angle lain..pompuan plak pk lain kan...susah gak anak la kesiannye...aku doakan semuanye akan jd baik .........

as pun aritu asyik rusuhan jiwa je..dh ok aku rs..tp kesian la..pening aku tgk..tp dh ok kan as..dh pi moto Gp siap ..hehe moga baik2 je ye adikku...Amin..

No comments: