CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thursday, October 30, 2008

Taman Melati - Exit Pedas (Rembau - Tampin - Gemencheh ) - Juasseh ;

24 Okt 2008

erm pg tu bgn awl sbb nk antar as n dayah pi keje...sempat gak ar aku kuar duit kt b,islam melawati & cuci kereta kt melati..blk umah emy n mak tgh siap2 kemas umah n mandi...kuar umah dlm pukul 10.00 am..tp pi bfast dulu...sng kang kalau samp lewat pn perut dh kenyang...so ngam2 11 lebih sket br kuar dr umah kawasan tmn melati...aku perasan samp tol sg besi dlm kul 12 kot....singgah beli air mineral sbb my mom habit biasa die xmkn ubat pg ..kena la paksa die mkn ..kang sakit lak kan...

pukul 1 exit Pedas...hehe samp pedas ada simpang 3 huhu mn aku nk pusing ni kiri ke kanan..kol Azryee xangkt..kol yanti pn xangkt..ati dh stat panas ni...suh emy kol atam...xdpt plak...ati dh nk sakit ni..sabar2 iewa heheh
last spt biasa my best friends cik puan tu kol ckp mn nk pi lps exit tu..samp bandar tampin dh x ingt dh nk ckp ngan yanti dh samp hehe sbb syok sgt bershopping...huhu murah gile.sorang 2 pasang..dlm 12 pasang kot hehe gile kan..

pukul 3 br nk keluar dr pekan tampin tercinta yg mcm koboi tu..haha Azryee tau mampos die kutuk aku..hehe slh jln plak aku exit mcm nk pi alor gajah plak ..kol yanti lg hehe br la straight pi umah atam kt Bkt rokan..huhu jln thriller gak ala2 nk pi lipis dr koyan..so dh biasa gak ar..xde hal la..tp rs cam jauh gak aritu sbb dh penat kot...

ngam2 pukul 4 samp umah atam..solat zohor...borak2 ngan atam...aku pk2 kena gak pi tgk yanti nikah ni...die duk msg suh teman die je..xsamp ati lak xdtg umah die tgk die nikah..hehe kwn nye psl..aku harap ms aku nanti pun yanti ada kt sisi aku....(yan,ko ingt tau teman aku..ko kena gak seret Azryee dtg tesang bile ari tu samp )

pukul 5.30 aku suruh atam tunjuk jln dr umah die nk ke umah yanti memule rs jauh je..samp gak ar..yanti terkejut tgk aku ptg tu..haha die ingt aku xsamp kot..sbb die xpaksa pun..tp just ckp .."kalau ko ada sini leh teman aku "...as a friends,ape korang rs aku ptt buat...tp spt biasa i'll sacrifies everything i can for her...dkt 40 min gak ar br nk samp..so aku msk jumpe mak die..sepupu die then gerak blk bkt rokan semula..samp terus gosok bj ..emy la kena paksa teman..bw adik2 skali..kul 7.30 kot mlm tu br gerak pi sn...

// kang aku continue cter psl majlis Akad nikah yanti n Azryee

No comments: