CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Wednesday, April 16, 2008

16th april 2008

my desktop 15:20

^emo ^

currently asyik2 bersin2 jerk confirm nk flu ..adoi mcm2 hal..
mlm td mcm ada serabut2 kan sket so aku cam terus msg ida bgtau aku nk confirm duk umah die..lg 2 week je nk kemas2 ape yg ptt..kan ke dh lepas dangreous area tu..
opis pn next saturday dh nk move brg pi wangsa maju..aku risau kan emy ni nk pi keje naik ape once aku pi umrah nnt..{aha, dh tinggal bape ari eik aku nk pi umrah jap nk kire dlm 20 hari ++ je lagi yea2..im really so xcited..}

lg 1 hal smlm jd aku xtau la asal emo smcm kan...kol syahman tanye makhluk tu pakai no ape.die kata xnk campur urusan kitorg aku ckp no hal la kalau xnk tlg pn xkisah la.aku xkisah ..aku try je la msg no yg yanti bg smlm..delivered msg tp xtau la samp kt sape ..aku xpedulik ...

ape la agaknya die nyer tanggapan dpt msg dr aku kan..erm tp kena ke aku pedulik lagi...xyah kot biar la ape die nk pikir pn ..aku rs dh xptt & sepatutnya dh xganggu flow hidup aku..menda dh lama ..aku dh lupe pn ape dh jd dulu..terima je seadaanya..ms jatuh dulu ye la aku rs gak nk bls yg bukan2 kt die..tp logik la manusia mesti ada rs nk mrh cam gitu skali..iema kata kalau xmarah & xemo langsung tu hati aku xORI ...betul tak ma...?

^family matter ^
smlm aku lamb lg samp kt tmn bahagia..ngamuk pulak dh my sista ..bongok la...die ingt die sorang je pnt..aku yg duk melangut tu xpnt kot..hehe xper la..nk buat camne lyn kan je la..samp subang 2 aku terus pi mkn,jht tau time mkn pandai plak kira skali hehe,sbb at the begining aku byr utk aku jerk..ajar camtu jerk...[sorry i've to do that to make sure u respect me sis..!!]

td kol my mom..cter psl umah kt tmn melati tu la...my mom biasa la nk tau semua sbb sng nk bgtau n cter kt DYMM agong kt umah tu..sape lagi kalau bkn my abah..!!! hehe
kol boy,sbb die duk miskol2 aku... confirmkan die blk subang this wekend & die kena turun putra tmn bahagia...tp mlm tu nk tdo umah kwn die plak..gasak la kt subang murni...mcm2 hal..kol acha jugak,sbb die msg aku ckp br dpt carry mark,[see ..all my sibling suke bnr miskol ] sian die risau carry mark BELL die markah sket..hehe aku dulu pn camtu gak ..tp part 1 biasa la risau lebih2...

^ friendship ^

rindu plak kat iema bila duk sebut2 nm die ni...selama ni iema & yanti la yg selalu support aku time2 aku rs susah2 ati...skang je yanti tu asyik sibok ngan personal life die..ko yan mentang2 la dh ada bf ...selalu lupe kt aku..kalau xde hal bf hal ngan family lak..tp kalau hal family aku mmg xleh nk menang la kan..terima je la..haha..

selalu la jugek yan kena perli ngan aku..& yan ko tau kadang2 aku rs je aku ni selfish ngan ko,,aku nk ko beringat ..kawan2 la xkn pegi mn2 bila ape2 pn dugaan & halangan yg berlaku dlm diri kita..xkira kite baik,sihat ,jahat lukakan ati kawan kite...PASTI kawan2 tetap bersama susah sng..kalau bf ni kdg2 xbleh treat mcm tu...ms sng jer..ms susah blom tau...

sbb aku rs dulu aku pnh KEALPHAAN tu psl aku ingt kan ko yan ,mayB ko xperasan..tp dh lps2 xde ape2 tu br aku perasan ...heheh jgn marah ar...

td tgk diorg beli uncang kasut & buku umrah tu..cit diorg ni mcm xtau je aku xbeli lg..haram nk msg aku..boring tul..nyampah la..mcm xtau je aku xbeli lg..xper la nnt aku bleh beli sendiri..kdg2 aku rs kita manusia ni selalu & mudah alpha la kan..xper la ..ni hari diorg esok2 aku plak buat camtu kan....


skang dh pukul 15:59 dh pukul 4 tau...xde buat ape pn...boring la..email pn xde msk..org pn xde nk kol2 report job..gasak la..jg je la diri sendiri...arini aku nk kuar awl..ngam2 je kul 7 xkisah la emy kt ner..kuar je la.biar die puas ati tgk aku tgg die..

td pg tlg iema repair sket blog die..mmg xde talent tul makcik tu...main belasah je...ye la bkn line & bidang diorg kot..buat pn utk kerja kursus projek "sek" je..bkn utk kepuasan cam aku haha ....puas ke..?kuang2...ni aku rs dh bab merepek ni...

^ kenit sara ^

rindu la kt si kenit SARA....ape la agaknye rupa die skang....cik wa kalau tgg cik yan....agaknya sara dh bleh jln..baba sara lg jahat ..die kata cik yan nk dtg tgk ms sara dh bleh amek lesen memandu...hahah

No comments: