CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Monday, April 21, 2008

hari2 terakhir di DAMANSARA INTAN

pagi td emy bgn lamb seh...ape kena ntah adik aku yg sorang tu...sudah nya aku gak yg bgn dulu mandi..sbb mlm td xleh nk lena la...sbb dh tdo kot b4 tu ..siot tul..dh dkt kul 1 lebih pn mata xmboh tutup..tensen..!!

19hb april 2008

sabtu aku lalui ari cam biasa..tp rs la mcm pjg gile..ari yg ptt sebelum2 ni aku cam tunggu tp skang tu la ari yg paling2 aku nk lupe..kalau dr ari 18hn terus jd 20hb pn aku xkisah...lantak la..tp yeah aku berjaya harungi jugak walaupn ada teringt kan..iema congrate kt aku sbb aku berjaya harungi arini..lgpn boy ada kt umah..xde la pening sgt..best la ada kwn lepak kat umah..tp sian die xde bw mn pn akak2 die sengkek..mcm kitorg plak pakai duit die bleh tak camtu hahah

20hb april 2008

yesterday ada kenduri kt wangsa maju..b4 samp kt opis wangsa maju aku bw emy ngan boy pi tgk umah kt tmn melati tp xnaik pn..tgk dr bwh jerk..tgk bape jauh nye putra ngan umah...ok la umah flat lama doh kt sn ..tp ok la ngan sewa & jarak dr umah...so aku ok jerj...aku samp opis wangsa maju dlm kul 1 ..duk kejap trus mkn ..lepak2 jap kul 2.30 aku blah antar boy kt pekeliling.dh lalu jln tun razak tu jammed amat...mls nk patah blk dh..blk je la..rupenya kalau aku patah balik pn mesti bosan sbb semua org dh blk..hehe tp that sum1 ada..penaik semangat,mcm baking powder seh..chumel hehe..bodoh la camne..adoi lambat nye lagi september.....haha sori dear !!


21hb april 2008
so arini subang perdana je la yg jammed nye mcm ari2 yg biasa2..so xde menda sgt la..lenguh2 sket je kaki..pastu dpt msg dr diya ckp nk tumpang dlm kul 7.25 am..ok la kot sbb aku pn br dkt subang perdana..dkt2 nk samp tmn bahagia..diya msg kt lagi 2 stesen...ok la..

erm arini mmg bosan tahap dewa..sgt2 memboringkan..tp td dpt last info kena packing all brg b4 rabu...sbb mover nk dtg tgk bape byk barang ada & bape byk die nk bw org dtg angkt on saturday..erm so aku xde ape dah sgt...

currently

aku pn dh lupe nk tulis ape..last week discuss ngan mak nk buat baca yassin utk aku b4 fly to umrah tp xtau & xde date yg sesuai la skang ni..tu masalahnya...
agaknya td dh lm sgt berenti xingt dah nk tulis ape..tp all da wekend my phone yg br format tu dah ok ..tu yg best tu...!!

erm suddenly my day tetiba rs so suck...siot tul..tp 5.30 yana nk blk..salam2 die lusa die dh nk pi umrah..esok die MC bleh dak mc bgatu..haha gasak la..

skang ni mcm nyampah jerk..xtau la sbb aku rs suck ke..@ bdk2 ni yg bg aku rs camni..
tensen la tgg emy ari2 camnie...tp b4 ni aku xde le rs camne..agaknye maybe persekitaran aku kot..ntah sbb aku xthn gurau ke ape ntah aku pn xde answer..rs ya allah sebal siot ngan diorg semua..padahal tu semua member2 kamcing aku tu..cam haram la..
erm xkan la muke that sum1 pn xleh nk cheer up aku..so makna & kesimpulannya ..aura die xde la kuat mn pn..tu pn td b4 pi asar namp je..tp erm aku pun xtau ape aku nk bnrnya..ni br perasan my hand beg plak xde kt tmpt aku..ni confirm ada ank antu bongok mn ntah sorok..eisk2..ntah ala aku ni kecik ati ngan sape..aku pn xtau..

tp ni dh aku rs lambat nye nk pukul 7 tolong...!!!

LUPE NK MENTION TODAY MY NIECE DH CUKUP 1 BULAN...NUR INSYIRAH QAISARA

No comments: