CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Tuesday, April 8, 2008

8th april 2008

yesterday was the first day my sista start working at 11B wisma EtiQa Jln Melaka .....yeah finally she got want she already want & worth it all her sacrifies about 3 week ..hehe ye la die berenti keje dr Weng Keong Earth (m) sdn bhd subang 2 tu dengan gagah berani tanpa ada kerja hahaha giler kan...that my sis,how brave she is - IRMI EMILIA AMIR.As a sister aku seronok & lega die dh stat keja...xsia2 usaha dia selama ni.Thanks a lot to my friends Teh Fahariah wife syahman...heheh thanks a lot...


currently aku xsihat sgt...demam sket & batuk teruk ni....mayB ptg ni aku nk pi klinik amek ubat sat..sementara tgg emy samp kt Putra Tmn Bahagia....sambil2 tgk Bella...

erm aku still study buku UMRAH,Ziarah & berpuasa di Mekkah ....Tp mcm still mencari2 arah ...mcm xberapa nk phm...lg 1 aku kak maz pn dh mintak buku injection vaksin & gambar 4 keping hehe tu xbuat lg..camne ni...injection xegi2 lg..risau laks..tgg semua ada mmg xde settle ni...so jumaat ni nk kena gak pi injection...kalu diorg xde pn aku pi je la ngan dila...

smlm ada 2 berita gumbira - 2 my good friends getting engaged this mei ...congratulation for them..tp 1 ni my best friends dh ada bf baru..eheks2,but yg xbest nye X die cam sibok cr2 die blk..sian kan...guy yg kt luar sn please change ur habit...ms belom dpt mcm2 janji dh dpt buat xreti jerk..pastu bile dh hilang sibok nk merayu2 ...APE KES..!!!!!

aku nk sambung sket bc buku ni..mcm nk final plak rs..dh lama xstudy2 ni..heheh..doakan aku dpt bc dgn tenang dn masuk dlm kepala ni heheheh....


to be continue...10.12 am

No comments: