CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Wednesday, April 23, 2008

crap topic - sunset ,winter & snow bla..bla2

chapter I - it a crap !!!

if u have to choose either sunset,winter & bla2 bla..mn satu agknya korang nk pilih ...currently opis damansara intan mcm ape je panas nk mampos....smlm kontraktor aircond tu dtg opis abis semua tmpt diorg bukak aircond...so semua org duk dlm kepanasan la..

tp smlm ramai xde dkt opis so xde ler sepanas arini..so arini dgn bangganye bw kipas bilik aku dtg opis so pg ni xde ler tmpt aku pns sgt ..tp cam kelakar la kan bw kipas pi keje..ptg kang nk berangkut plak...kalau tak mlm kang panas la plak aku..

arini maybe partition plak nk cabut utk technical...aku risau je nk tunggu samp jumaat ni..
gile seh panas...!!

to be continue...

chapter II , subtopic i - currently on my desktop 18:05

still studying my "panduan umrah & pedoman puasa di makkah "..tp xleh nk kosentrate la ..mcm2 rasa ada..panas la office skang ni...aircond xde..dh rs mcm duk opis zaman2 dulu..hahah mmg giler..dh dkt 3 week duk lepak kt opis tunggu emy blk keje...

cter bella dh tgk smlm punya episod,job dh report semua..haha tp aku xupdated je la yg dh siap ke dak nye kt principle...IMAC nyer problem xsiap lg la..aku pn d nk pi umrah dh nie...en arman kt Sapura br nk order part mayB dlm 2 week br siap..adoi pening la..pending lama sgt..nasib la xkn sound dlm meting..diorg ni tau nk siap je..boring tul...sape suh beli waranty tp x register ,,heheh bukan slh aku kan..dpt project senyap je..dpt komisyen lg la senyap..!! pdn kan muka..!!!

lg 40 min br bleh blk..mn lak "baking powder " aku ni dh 2-3 ari xmsk opis ..siot tul..giler nyesal aritu die duk tercongok kt meja mkn tu haram nk tegur ..adoi nyesal betul la..haha bodoh la..lg 2 ari lg agknye nk duk kt sini selerak2 ni boring tul..penuh kotak sn sini...


chapter II , subtopic ii - hatiku terasa sayu

lg 1 kump pertama yg pi umrah dh selamat fly ptg td 14:50 naik saudi airlines...mayB dlm 6-7 jam samp la diorg kt jeddah airport & terus ke madinah...diorg semua kt sn 2 week ...insyaALLAH akn blk ke tanah air pada 4th may ni..moga amalan & ibadah mereka diterima ALLAH s,w.t...moga selamat la semuanya...

hehe sungguh aku rs amat2 la takut & cuak nye .semua rs jd 1....mcm dh dkt sgt rasa nya aku nk pi sn...ya allah ampun kn segala kealphaan aku + kekurangan aku.Moga perjalanan aku & semua nya akan selamat pergi & selamat kembali ke tanah air dan semoga ibadah aku akan diterima YANG MAHA ESA...

topic III - friendship

buat sahabat2 tersayang,org2 yang aku kenal,family & semua yg kenal aku..ampun & maaf andai terkasar bahasa...doakan aku selamat pergi dan selamat kembali....

p/s TAG - It hurts to love someone and not be loved in return, but what is the most PAINFUL is to love someone and never find the courage to let the person know how you feel- renung2kan ;

No comments: