CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Monday, April 28, 2008

its all about LIFE ..PAIN & HAPPINESS..but its always come BOTH

25th april 2008

pg tu xde la ape sgt ..sbb biasa ari jumaat bukan hari yg sibok pun...tapi HARI BUAT2 SIBOK jerk....lunch time ikut dayah pi celcom TTDI pn diya pn terjoin la skali...heheh memula plan nk pi mkn kt kim..tgk jam dh dkt pukul 2 seh..rehat samp 2.45 then decide mkn kt SS14 alih2 cam jln blur jer..hahah sudah nya mkn kt SS14 yg dkt pejabat pos tu jerk..nice la lauk die...xtau le tu sbb kitog lapar ke ape..haha finally samp opis dkt kul 3 heheh lamb gak 15 min..

kol mak kt naik bas dr tesang kul 4.15..kompem2 mak samp pekeliling dkt kul 7 ++ sbb naik bas pukul 6.00.aku kuar dr opis dlm pukul 6.30 samp pekeliling 7.10 kot..tgk emy pn xsamp lagi...lantak la..elok die samp mak plak samp terus blk..mak nk pi mkn tp ckp kt mak tgg yanti datang..tp sblm tgg yan dtg pi kg melayu subang tambahan,amek tshirt kak cik...kt situ la MY PAIN bermula ..hanu betul...ms drive nk blk tu rs la asal lak keta aku ni bunyi semacam je..xsedap lak drive..tkt giler tp control macho haha..dkt kul 10 yanti samp terus pi mkn KFC ..cik yan belanja ...heheh thanks yan..!!!!

26th april 2008

seperti minggu2 sblm ni...bgn pg nk antar emy..ntah camne ntah bleh tergadoh..bongok tul la.aku ingt xde ape la..sudah nye blk umah aku tgk die msg aku ckp nk kuar umah ..nk duk asing ..aku time tu terkejut & sedih la sket..tp camne ntah aku terciter ngan mak..mak kt 2 minggu lps die ada dh ckp kt mak..mak kt biar je..ntah la...pening tp mls nk pk sgt..sbb biasa la adik beradik time mrh semua menda kuar..xleh nk control hhhaha...

dlm kul 10 mandi2 siap2 pi giant kelana jaya dulu..beli kan sumthing utk si kenit sara tu...cik yan die beli set botol susu..pastu terus drive samp cheras..lamb gak samp ..ibu sara dh msg dh kt sara pn dh tertido tgg kitorg ..gila jahat ..samp je terus kacau die..haha sian ank sedara sorang tu..geram seh tgk pipi die tu yg dh a bit chubby ..heheh nnt ada ms nk beli gaun kt die mesti chumel kan..heheh rindu la plak kt si kenit tu...

amek emy kt pandan jaya nyer star...pastu blk umah la dh la si yan bw jln ntah mane2 bleh samp seri kembangan..aku pn xphm mn die redah..nasib die yg drive ahahha....samp subang berenti kedai motor suh mekanik tu amek moto emy kt umah...die suh dtg ptg kang..yg atam plak kol suh dtg cpt umah pak ngah kt diorg dh on da way..huhu leceh seh semua menda nk jd arini..tensen..sakit kepala..

lps yanti blk kitorang pun siap2 nk pi umah pakngah.aku pn skali lg intai tayar ya allah terkejut gile tayar tu byk sgt paku ..beruk australia betul la..risau doh,mak ada nasib la mak jd my saviyor hari tu..thank u so much mak..!! tuka rtyr second je rm88 for 2 pcs...so selamat la pi umah pakngah mlm tu dlm kul 10 blk subang semula...gile kan..memang kerja gile..ngantok sgt2...

27th april 2008

awl tul diorg ni semua bangun..erm gasak la aku try je pejam mata...dlm 8.30 aku sedar blk mak ngan atam br blk dr bfast kt luar..tau2 atam kt tayar deoan yg smlm tukar tu kemek terus..haha mcm cekala kan..hampes xsng duduk aku..terus aku bgn mandi n pi usha kedai smlm..alhamdulillah kedai tu bukak ari ahad..sian atam bukak kt keta aku nyer tayar pakai jet keta die..n pakai tayar spare atam...die cek punye cek die suh tukar rim lain tolak rim lama kena rm 150 n allignment n balancing memula ken rm 174 pastu bile dh msk allignment kena plak tambah dkt rm120..arini atam lak jd penyelamat aku..huhu tima kasih la byk2..erm dh lm die xbuat perangai rosak & sakit tayar tu...kire malang yg bertimpa2 la wekend aritu..

blk umah mandi2 decide nk bw atam nye family pi mid valley yg xsedap nye nk kena antar mak plak dlm kul 3 tu..tp bw je la..dh diorg sacrifies tolong aku..layan je la..samp mid valley punye la susah nk cari parking...dh le xsamp sengah jam dh kena kuar plak..pi pekeliling alhamdulillah ada bas pukul 3.30..kul 3 mak dh naik bas aku pn terus pi mid valley semula..samp dlm 3.15 cr parking pukul 3.50 br dpt doh ngok tul..sungguh ramai org yg suke pi mid valley...gile la..

wayang atam beli tiket 4.30 ptg "forbidden kingdom" ok la cter die cukup la semua genre :- aksi ,lawak semua2 la..xde la boring..emy n adik2 tgk cter congkak haha ...xboleh blah betul...pukul 6.15 dh kuar wayang atam pi kt parking terus la blk umah ..atam pn terus masuk highway...selamat la tu...aku pn terus blk subang..singgah kedai bapak angkt dulu..dinner siap2..tgk gengstar season II ok la..pastu tgk CSI then tdo...
huuhu macam2 jd hujung minggu aku...sungguh xku duga...

dugaan tu...semoga allah memberkati hidup aku,family ,kawan2 & semua insan2 yang aku sayang kt dunia ni..amin ;

1 comment:

iewaamir said...

cube tgk ..betapa la lengan si kenit tu dh montel