CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Thursday, April 17, 2008

a long day ahead

jam baru pukul 2.58 ptg...ya allah aku xsolat zohor lagi...tp ada kepelikkan sket ngan aku nyer pc arini ...every letter yg kt keyboard aku ni slow....keluar pn lambat2 xmcm selalu..pelik nie...asl la mendung xberarak2 ker..ahaks :D

^my emosi & my feelin so weird !! ^

its true , once ur heart being "touch" u will find a weird feeling & ur heart beat faster then ever,...yg lagi best akan senyum2 bila terpikir..

kalau konsep aku,sbnrnya aku tgh biol & weng la tu hahah...but its really make me keep smiling...ni la die org kata "SAMA TAPI TAK SERUPA "heheh korang pnh dgr lagu ni tak PADI band indonesia

"Engkau..seperti kekasihku ..yang dulu...Sungguh..hadirmu menyejukkan risau jiwaku "


^ workspace ^
tetiba serabut ngan keje la..agak nya dh lm sgt berehat dr preasure kot....asyik xde keje jerk alih2 br ku sedar sungguh lama xupdated job org report dlm portal tau haha byk gak ..br sedar hahah ape la helpdesk pn ampes :P.. report blk psl sek kt kuala rompin tu sian cikgu tu xde org dtg betulkan pc diorg yg tgh sakit tu....sori cikgu sy dh report tp org HP xattend..sy dh follow up semula..diorg dh open case br..

dh log semua job dlm portal,esok bleh updated2 case id kt semua principle ....so clear la hopefully,arini semua org sibok2 mengemas,eheks2 pagi td dayah merajuk ngan aku hahah sbb nye pg td die duk ngemas2 kt teknikal sebelah sana pastu die bw ke sini monitor yg rosak dari sn...ala dh tentu2 diorg nye tempat pn duk mengemas...so ape hal lak nk antar kt sini...bungkus je la kan..hehe sian dayah xpsl2 kena emo ngan aku td..sori dik xsengaja...


^ pengHIJRAHAN ^

lps bfast td ada la kemas2 meja sket sbb mcm xbest kan...erm ape lg nk taip ni...finally aku dh confirm kan nk duduk taman melati dengan emy & as...bleh ke ni skali 3 org tp gasak la..for the time being its ok la..pg2 td as confirm kan..so aku no hal jerk..punye la susah nk bgtau kak rina xjd duduk umah lama die AU3 tu...tp dpt jugek la ckp kan..bila lagi nk ckp arini pn dh 17th april lg 13 ari je lg nk cukup bln...

mlm td pn dh msg en jamal tuan umah kt subang tu ckp aku nk pindah umah...so sng semua dh beres dlm erti kata suku kerja dlm lega...tp bile pk bab nk mengemas ni ya allah nauzubillah xtau la mcmane nk stat ...byk la jugak brg nk tinggal kt subang xnk bw pi tmn melati...

agaknya nk kena ada helper ni tlg kemas..tlg angkt brg...mati la 2 org jerk..kotak br ada 2...heheh xbw semua pn...aku yg plan nk bw...tv,peti ais,washer machine ,rak pinggan,dapur ,meja mkn ,katil emy & katil aku...& all our stuff ...yg lain2 semua kena buang sbb nye umah sn 1 bilik je bleh letak semua brg yg lain2 semua nk kena buang...sbb nye mmg dh ptt buat pelupsan pn...dh uzur sgt pn..

skang tgh cr lori nk ngemas...ijad kt ada lori tu ok la rm150 with 2 org yg bleh angkt brg...so i've to find that money..heheh...nnt blk kang nk plan2 ngan emy..since emy pn xgaji lg aku,boy dtg ni ngemas je la...xleh la boy nk betulkan motor emy tu..
awal bln ni la betul kan motor n abah bw blk kereta nnt bleh follow boy kan...sng selesai semua..aku rs kereta nk tggl phg samp awl jun...
blk dr umrah nnt pn pi keje naik je la tren ke..bas ke..tgk la camne...
till then take care everyone...

No comments: