CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Friday, April 4, 2008

meet my best friends ;

2 april 2008

lps je office hour berkejar ke pekeliling slps berhabis2an aku pikir nk pi jumpe iema naik ape..sbb iema br samp dr kangar dlm kul 5.00 pm so sempat la iema check in once aku samp sn nnt campur tolak dengan "jammed2 oren & nenas " bak iema kata ...

dlm kul 6.15 aku samp pekeliling parking dkt area tmpt teksi sebelah stesen pekeliling tu,naik star pi stesen bandaraya.pusing2 aku stil xnamp iema pn time tu..sempat la jugek kena bau perfume...xtau ler brand ape..chap ayam ke..chap ikan bilis ke..tp nauzubillah wangi nak mampos..!!!melekat samp skang ni kt dlm beg aku hehe

iema yg ternampak aku..ade ke ptt die kt aku nk main sorok2 ngan die..haha dh jumpe iema terus pi jln tar..die nk beli tudung...lama gak arr makcik tu pilih tudung ..leh thn gak menawar2...heheh aku mmg xde skill tu...

dh siap belio tudung iema nk usha kasut..haha so dlm kenkonon nk usha je kasut..iema berjaya ku pujuk n ku hasut beli 1 sandal crocodile di sogo RM 49.90 ...kaler cream ...nnt aku jumpe sandal tu aku amek picture nnt aku updated kt sini...

lps tu dlm kul 8 dh lps solat magrib aku pun plan ngan iema nk pi mkn..tp kalau bg iema blk ngan bdk kelas die..so aku kn blk sorang2...lg xbest ..so aku amek keputusan antar iema blk hotel lps mkn...so kitorg yg "terer' jln ke kg baru ni main belasah je la pi sn...

sesat2 & terlepas2 la simpang nyer..dh dkt 20 min br la dpt parking & msk kedai..dkt sengah jam tgg order samp br la dpt mkn..dkt kul 10 aku pn blah..blk subang ...jauh & seram gak drive sensorang...


erm iema telah ku berikan handbeg aku yg dh lusuh tu ...n aku dpt i beg mengkuang kaler purple chantek & praktikal beg tu..jap aku upload gambar beg lusuh aku n beg mengkuang tu...

No comments: