CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Tuesday, April 15, 2008

after all

my desktop br pukul 18:11 dkt sejam lg br bleh blk..
erm xtau la camne,aku dh xtau sgt nk buat ape kan..alih2 bleh search nama mangkuk tu ...!!

yeah yg best nye jumpe dlm blog org lain uwa2 sungguh kecik dunia cyber ni...search je,semua maklumat di hujung jari anda....!!!

mangkuk yg pnh 1 ms dulu menambat & menenangkan hati aku...membuat aku tersenyum,ketawa & finally bagi aku menangis & hiba teramat la sgt2...
kalu ku kira dgn dengan jari br nk 3 thn pn...so xde la lama sangat..org yg beranak pn ank dh bleh msk kindergarden...pahit gile kalau nk di kira2...sedih sgt..unexplained la...

plan2 dlm ati b4 aku fly to umrah ni ingt nk la mintak maaf dgn org2 yg kukira aku pnh buat slh yg besar2 la..hoho tp kalau org2 yg aku try kol tu xnk angkat slh aku jugak ke...

hati aku makin di gamit rs takut & seram..yela kumpulan 1 pn dh nk berangkat next week..so diorg akan ada kt sn 2 week ...diorg blk 5-6 ari kitorg group kedua plak terbang ....pejam celik,pejam celik ms tu dh xlama la..

camne la kan..eh lupe arini lps pnt2 kemas & packing brg2 teknikal msk kotak..aku,diya & bdk2 opis lain sibok bergotong royong isi borang jawatan kosong ..huuhu gile la jahat amat kan...
hehe en fariz sorry tau..halalkan semua2...

ape la nk merepek lagi...hehe rindunye kt nur insyirah qaisara....mesti die dh makin montel & chubby skang...nk tgk pic die..jap aku upload...
she pampered me always...!!

2 comments:

Unknown said...

hai lalink.....

janganla sdeh....
emmm.. buat macam ni... tarik nafas.....
1,2,3...jangan lepas...lepas.....
hey.. lalink...
usah difikir itu org...
wat bgkak ati ja......

iewaamir said...

ooo..tu hanyalah reminder utk diri sendiri ma..xde mendala...heheh